Oftere end ikke finde deltagerne møder, mat tør og borring. Men det behøver ikke at være sådan! Hjælp din attendess maksimere resultaterne ved at følge disse 10 trin:
1. Vær forberedt. Hvad er din generelle og specifikke behov. Du i for dig selv, din chef og kolleger. Hvad kan du lære, bringe tilbage, osv. der vil være af værdi for dem?
2. forvent et vellykket arrangement. Sindet er som en faldskærm – det virker kun når det er åbent. Deltage med et åbent sind og elevens ånd.
3. Beslut dine mål. De fleste deltagere er ikke parat til at gå til møder. De sendes. Hvorfor går du i? Hvilke spørgsmål skal besvares? Problemer løst? Hvad vil du være i stand til at gøre?
4. tune ind to radiostationer–WII-FM – hvad betyder det for mig? Og MMFI-AM–gør mig føle sig vigtige om mig selv. Kigge efter både indhold – og processer, som du kan bruge efter hændelsen.
5. udvikle handlingsplaner. Under og efter hver session make en liste over ting, ønsker du at gennemføre. Holde en hovedliste på ét sted. Huske 80/20 regel–80% af værdien er i 20% af indhold – hvad isa den højeste værdi?
6. Udvid dit netværk. Hvem vil du at mødes? Hvordan kan du holde kontakten med dem? Netværk er oftest angivet som den første eller anden mest værdifulde ting, der kom ud af en begivenhed. Gøre din målrettet!
7. højttalere er ressourcer. Stille spørgsmål før, under og efter sessioner. Bruge deres ekspertise til at finde ressourcer– og give advarsler. Har de andre materialer og genstande – er de tilgængelige via telefon eller e-mail for korte spørgsmål?
8. deltage i sessioner ved fuldmagt. Du kan ikke være overalt. Selvom du ved dig selv du kan alliere sig med folk, danner et virtuelt team, deltage i sessioner for hinanden og swap uddelingskopier og noter i slutningen af dagen.
9. gør dine sessioner interaktive. Selvom højttaler foredrag–stille spørgsmål og grave for at få mostt kan du fra sessionen.
10. kort interessenter. Under konferencen være i kontakt med din chef og andre til at lade dem vide, hvad du lærer, ressourcer, du har fundet, og oprette en post konference afhøre tid.
Ønsker du mere? Download bonus handout for denne artikel på www.BobPikeGroup.com/library.

10 trin til vellykket møder, seminarer og konferencer

One thought on “10 trin til vellykket møder, seminarer og konferencer

Skriv et svar til shierib Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *