Udvikling af nye produkter er en af de vigtigste komponenter i produktpolitik og fabrikat ledelse. Produktlinier og produkterne er vurdere og placeres effektivt. Brand beslutninger træffes klogt. For en højere grad af vækst har en virksomhed til at se ud over sin eksisterende produkter. En progressiv virksomhed har til at overveje udvikling af nye produkter som en kardinal del af dens produktpolitik.

Innovation er essensen af alle vækst. Dette gælder især i markedsføring. I en alder af teknologiske fremskridt, Skift er et naturligt resultat–ændring i kostvaner, ændringer i forventninger og krav. Enhver virksomhed mÃ¥ være pÃ¥passelige med at disse forandringer i omgivelserne. Folk søger altid bedre produkter, større bekvemmelighed, nyere mode og mere værdi for pengene.

En virksomhed firma skal reagere på disse dynamiske krav i sin kundekreds og disse svar tage form af nye produkter og nye tjenester. Gennem sådan et svar høster virksomheden en lang række fordele. Nye produkter blive nødvendigt fra profit vinkel. Produkter, der er allerede etableret ofte har deres begrænsninger i styrke fortjenstniveau på virksomheden. Overskud fra produkter falde som de nå modenhed fase af deres livscyklus. Det er således nødvendigt for business virksomheder til at bringe nye produkter til at erstatte gamle, faldende og tabende produkter.

Nye produkter blive en integrerende del af kravene vækst af virksomheden og i mange tilfælde, nye overskud kommer til virksomheden kun gennem nye produkter. Nye produkter kan groft inddeles i to grupper: nye produkter som følge af teknologiske innovationer og nye produkter som følge af marketing orienteret ændringer. Den første gruppe omfatter innovationer fører til uløseligt nye produkter med en ny funktionel nytte bag dem. Den anden gruppe indebærer blot marketing orienteret nyskabelser i eksisterende produkter; Det giver anledning til nye versioner af eksisterende produkter.

Udvikling af nye produkter

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *